نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی چلسی و منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس | جنگ برای چمپیونزلیگ

  • کد خبر: ۲۱۹۸۵۲
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
ساعت و تاریخ بازی چلسی و منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس | جنگ برای چمپیونزلیگ
تیم‌های فوتبال چلسی و منچستریونایتد در هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، آخرین مسابقه هفته سی و یکم لیگ فوتبال جزیره از ساعت ۲۲:۴۵ (چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳) بین دو تیم چلسی و منچستریونایتد برگزار خواهد شد. هر دو تیم با تساوی‌های ناامیدکننده در هفته قبل پا به این مسابقه می‌گذارند. چلسی با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل برنلی متوقف شد و شیاطین سرخ هم با گل لحظات پایانی موفق به کسب یک امتیاز از برنتفورد شدند.

دو غول افول کرده فوتبال جزیره در حالی فردا شب مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند که شاید در حال حاضر بزرگ‌ترین دغدغه هوادارانشان کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده باشد. چلسی میزبان این روز‌ها در یکی از بدترین ورژن‌های خودش به سر می‌برد و پوچتینو درخصوص حال و روز این تیم از لفظ «بی قلب و بدن» استفاده کرده است. خط دفاعی آبی‌های لندنی این روز‌ها اصلا مرتب نیست و یکی از ضعیف‌ترین‌ها در هفته‌های اخیر بوده است. میانگین دریافت دو گل در ۵ بازی اخیر این تیم گواهی بر عملکرد فاجعه بار شیر‌های استمفوردبریج است.

در سمت مقابل و اردوگاه منچستریونایتد هم اوضاع چندان خوب نیست. تیم تحت هدایت تن هاخ برای چیدن ۴ بازیکن خط دفاعی خودش در این مسابقه با مشکل جدی مواجه است. با اعلام رسمی باشگاه منچستر، مارتینز و لیندلوف دو مدافع مرکزی این تیم یک ماه از میادین دور خواهند بود و بدین ترتیب مسابقه فرداشب را از دست خواهند داد. این اتفاق در حالی افتاد که پیش از این جانی اوانز، لوک شاو، رافائل واران و تایرل مالاسیا، چهار مدافع دیگر این تیم هم به دلیل مصدومیت مسابقه برابر چلسی را از دست دادند و کادر فنی این تیم برای تشکیل خط دفاعی آبی‌های لندنی کار سختی در پیش خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->